Funderingar

Söndagskvällar.
Varför blir det så att man bara ligger och funderar på just söndagskvällar?
Man ligger bara och vrider på sej tills klockan blir alldeles för mycket sen orkar man inte gå upp på måndagmorgon.

Igår låg jag och tänkte på hus..
Ni vet "knuten" på huset, varför heter det knut?
Det är ju ingen knut, man kan inte knyta den. Den är ju bara ett typ "hörn"... så ni som har ett svar på detta. Skriv gärna en kommentar.

Var hos Jocke i fredags sedan ner en sväng på krogen.
Amanda tänkte vara snäll och ta med Sara på en krogrunda bara att hon lämna oss efter första drinken på Rednecks. Hon skulle in på Starlight med ett par killar och Cilla, dom lämna oss bara. Men vi fann henne igen på Lilla..
Hittat ett nytt ord jag ska börja säga.. Fuck..yeah!

I fredags fick han äntligen sitt SM-guld. Falkenberg vann med 3-1 och 3-1 i matcher.
SM-guld 2007:
Herrar: Falkenberg
Damer: Sollentuna

På fredag åker vi till Gislaved för att spela J-SM. Ska bli askul!

Fuck..yeah!!

Kommentarer
Postat av: sara

my ass!

Postat av: cilla

Jag kommer att bli frisk till helgen, så oroa dig inte! ;) En vänsterhänt spelare ska göra det svårt för dig på lördag, I promise.

2007-04-23 @ 22:16:14
URL: http://camh.blogg.se
Postat av: Emelie

wohoo.. ta med din dina volleykunskaper och din gura så möts vi på fredagkväll ;) Fuck.. yeah!

2007-04-24 @ 11:52:24
URL: http://forsbergeme.blogg.se
Postat av: Emelie Lindman

Dig vet man ju inte vart man får tag i. ;) Kommer du på fredag till mig? :)

2007-04-29 @ 23:09:51
URL: http://apollonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback