Just have to have a little faith..



Lånade Prison Break boxen, säsong 1 av Malin i onsdags. Började titta på den igår och nu idag är jag klar..
Titta på alla avsnitt i två hela dagar, det går inte att sluta titta. Han är ju bara så het!

Veckan har varit krävande...not!
I måndags så skulle vi kollat på en teater men den vart inställd pga sjukdom så vi fick ha dom 2 (2 av 3) sista lektionerna.
I onsdags var det påskbuffé, massa gott fanns det att äta!
Det var också den onsdagen jag förlorade två timmar av mitt dyrbara liv.
Vi satt och lyssna på en tjej från Arbetsmiljö nånting. Hon prata i två timmar. Det var inte kul..vi prata om maskiner som kunde vara farliga för oss när vi arbetar.
Jag, Larsson, Emma och Sara satt längst bak och kladda i våra block. Tillslut var det så tråkigt att vi skrev varsin mening på ett papper och vek undan den så skrev nästa en helt annan mening.  Två såna historier vart det..

Tränade igår. Vi stog i våran lilla samling som vanligt, helt plötsigt kom halva VVK a-laget in i hallen ombytta och skulle träna med oss. Det var kul iaf..Matti tyckte han var rolig när han försökte hälla vatten på mej. När han sen upptäckte att hans flaska var tom och min var full var det inte lika kul längre.

Jaha, ska väl pallra mej i säng men det var ett tag sen jag skrev nåt så det blev lite iaf. Inget vettigt men det är nåt iaf..

Ni kan ju iaf titta på den vackra killen längst upp.. :P

Michelle - You just have to have a little faith

Kommentarer
Postat av: sara a

Jag har fortfarande rekordet, jag och robin drog säsong 1 på en dag. ;) du har rätt, helt omöjligt att sluta titta.

Postat av: cilla

glöm det, wentworth miller är min!! :D

2007-04-09 @ 19:58:38
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback