Under the knife

Kom hem för en timme sen med en stor bomullstuss i käften. Har varit i Eskilstuna och dragit ut en visdomstand.
Mysigt, att ligga på ett bord när främmande människor gröper i käften på en.
För tillfället kan jag inte prata ordentligt, har ett förfärligt läspande ljud. Kan bero på tussen..?
Har inte ätit nåt sen imorse så det börjar knorra lite i magsäcken och om det inte vore nog så dreglar jag som en jävla mastiff jycke!
Bedövningen börjar dock släppa, tack gode gud. Har vart helt jävla slapp och dreglat i flera timmar nu..måste äta nåt snart. Hungrig som en varg!

Snart är det dags för J-SM! Ska bli så kul. Vi ska bo en villa tillsammans med VVK, vi ska grilla på kvällen och spela gitarr. Så ni får gärna komma med förslag på sk "lägereldslåtar". Min och Emelies fantasi börjar tryta..
Vi fortsätter på volleyboll. Igår vann Sollentuna SM-guld på damsidan. Kanske inte så oväntat. Grattis till dom.
På herrsidan står det nu 1-1 i matcher mellan Falkenberg och Hylte. Hylte vann första i en jämn match, 3-2.
Så igår kväll vann Falkenberg med 3-0 i Hylte ganska jätteenkelt! Coolt! Hyltes spiker sträckte sej tydligen på inspiken och kunde ej deltaga mer. Synd för dom!

Firade Sara i fredags med lite party och en krogrunda. Det var en mycket trevlig kväll i gott sällskap!

Jocke: När jag och Robin gick i 1:an (gymnasiet) var vi dyngsnygga!
Emmy, vrider sej av skratt!
Jocke: Vi var ju det! Då var jag ju muskulös, nu är jag bara lite rund om kinderna..
Emmy, vrider sej ännu mer, ser ut som hon ska ramla av stolen.

Igår hade vi (laget) spakväll. Det var det bästa jag vart med om sen spat i The Philippines.
Massage, facial och fotbad. Det var verkligen nåt som vårat tappra lag behövde. Kändes som en bra uppladdning inför äventyret som möter oss nere i Gislaved.
Blir dock ingen träning för min del ikväll eller imorrn, pga the surgery. Boring! Sitta hemma och göra inget, ha ont.

Ja, så ligger det till. Känner att bedövningen börjar släppa nu, har känsel i kind och tunga igen!
Måste göra nåt åt den förbannade tussen nu, den är lika blöt som Stilla Havet. Sitter här oc dreglar så jag har snart mitt eget Stilla Havet i knät..mindre bra!

Michelle -  Skål! Skål! Fan, vad det skålas vid det här bordet! Är du gay eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback