Ny dator

I fredags åkte jag och pappa til OnOff och jag köpte en  bärbar dator till mej själv.
Så nu sitter jag här och skriver mitt första inlägg på den nya datorn.
I fredags kväll åkte jag in till stan för vi skulle gå ut för äntligen har Larsson fyllt 18.
Jag och Emma var inte på så vi hälsade på i skolan (nåt jubileum), vi satt där och häckade och åt lite efterrätt och oxfilé...ganska av. Men det var lugnt och skönt...
Enligt Anders så är Lindens parkering centrum också..sköning.

För en vecka sen kom vi hem från träningslägret på Åland, där det också var Beachvolley Tour eller vad det heter.
Satt inne på centercourten 2 dagar, en dag regna det som fan. Andra var det fint som bara den!
Ganska coolt att se så bra beachvolley..kul och träna igen.
Nästa vecka ska vi prova skor, behöver ett par nya.
Skolan har också börjat, sista året. Körde igång på en gång, kom till skolan. Hade mentorstid sen var det bara att svida om och in i köket. Fick göra baconiffar, tog hela dan att rulla alla dom! Men skönt jobb första dan..

 Det var regnigt på Åland    

                                                                  Canada - Mark Heese & Ahren Cadieux

PLÖ - Miche :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback