Du är snö!

Var en kommentar jag fick av en aggresiv person i lördags... Fick den av Sara när vi var påväg in till Emelie, sa att det snöa. Då säger hon: Säg inte snö! Säger samma sak igen, då skriker hon: Du är snö!
Ibland får hon sina ryck.. :P

Jaha, vad har hänt annars under lovet..
Vi fortsätter förlora i volleyboll. Har inte vunnnit på aslänge, det är så jävla trist och ingen vet varför vi inte vinner! Det är ingen som har ett svar, fattar itne varför det inte går!
Som i lördags mot Kolbäck, vi var bättre än dom i allt och ändå förlorar vi. Nån som har lust att komma och analysera våra matcher så varsegod!
Men det är som Patrick sa: Jag vet att det är roligare att vinna men du är ung och har många år framför dej. 
Ja, efter den matchen bar det iväg till Vingåker för att fiar Emelie, fyllde 18 i söndags. Det var en trevlig kväll även fast vi gjorde tabben i att gå ner till Salambo mitt i natten, snö och kallt. För att sen bara åka tillbaka till Emelie. Bara och bara, jag och Sara satt och hade droppträninge för oss själva och prata om lite allt möjligt.

Söndag.
Vaknar sent..pluggar och städar. Roligaste i världen!
Senare var det match i Vingåker mot Falkenberg. Trevlig match det där..skulle räknat hur många fuck Dave skrek.
VVK förlora med 3-0, jag satt och tryckte på poängtavlan.
Det ända som var lite spännande/läskigt var när Patrick slog och Oskar blocka med huvudet av misstag. Oskarla sej ner och det såg ut som han skulle svimma, men han klara sej som tur var. Var lite groggy dock men tur att inget allvarligt hände.
Prata med han lite efteråt och tror nog han vart lite rädd innerst inne men han slår jävligt hårt!
Han såg ut som Tom Hanks i Cast Away med det där jävla skägget, han visste ju att jag inte skulle gilla det så varför spara det. Jo, för att skrämma småkillarna i VVK.

Ja, det var helgen, resten av lovet sov jag.
Igår hade vi tester på träningen. Hade höjt min spänst vilket är kul. Det andra ska vi inte ens prata om..
Nu börjar vi snart hygien..kul! NOT!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback