Fökyld..

Sitter här och lyssnar på Cecilia Lind med en obehaglig huvudvärk..
Pallra mej upp till skolan imorse. Tänkte, det är god mat (fläskfilé, klyftpotatis, bearnaisesås) och jag ska vara i restaurang så det orkar jag väl. Vilket jag inte gjorde, ont i huvet och yr var resultatet efter ombytet.
Så Ceith skicka hem mej så jag åkte till Vingåker för att fråga om vi fick äta där på söndag innan matchen, vilket vi fick. Träffa Vildan utanför, skulle åka iväg och göra nåt. 
Går in och pratar lite med Matte och Mohammed, trevligt. Det var längesen jag var där. 
Tog en cola och en macka och sen satte vi oss i Mohammeds egna rökruta och prata lite om vad som hänt den senaste tiden. 
När jag kom hem försökte jag få fyr på spisen så jag inte skulle frysa ihjäl, tog ett tag men jag fixa det. 

Alla i laget är sjuka, undrar hur det kommer att gå på söndag. Hur många kommer vara friska? 
Just nu är det 5 sjuka, illa! Vi kanske kunde få ett handikapp, typ att vi får börja leda med 10-0..?
Bästa tänkbara motståndare har vi också i Örebro... 
Hoppas det går bättre för VVK som möter Hylte samma tid och dag. Hoppas dom kan spela likadant som mot Habo. Då kommer det gå galant!

Sportlov nästa vecka! Skönt..
Ska sova så mycket. Måste verkligen skriva klart natur och Mikkos jävla grejer..bläää!
Menmen..det är som det är!

Michelle - Sick and tired 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback