Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!
Jaha, nu sitter jag med en blogg. Mitt på lektionstid men vi gör ju ändå aldrig det vi ska så det här är väl inte helt oväntat!
Det var Sara som började med det hela i våran klass sen vart det världens kedjereaktion och typ hälften i våran klass en blogg. Så nu kan alla i våran klass och övriga världen läsa vad vi har för oss här i lilla Katrineholm/Vingåker.
Sara och Eva sitter och skriver en massa frågor i sina bloggar men jag har ju redan fallit för grupptrycket en gång så kanske ska kontrollera mej den här gången. Det får väl bli en annan gång annars.
Ja, första inlägget klart då. Då får vi se när uppdateringen kommer, har ju fullspävkat schema så det är väl inte så ofta.. :P

Michelle - Rookie bloggare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback