Inställt pga vattenläckage..

Det var länge sen man skrev nåt här..

Vad har då hänt?

Jo, våra brassar ahr kommit. Grymma, en av dom hoppar som en gasell. Coolt att se..
Jag och Sara har börjat våran praktik på Grand i Norrköping. Ganska segt faktiskt, inte så jävla roligt.
Men hon är grymt dålig på att skala morötter, hon kan inte ens hålla i skalaren. En kille som jobbar där får visa henne. Sen säger hon tt hon inte vågar ändra, hon håller fel iaf. Trög..
Hotellfest förr förra helgen. Grymt kul! Har nog aldrig haft så roligt..
Det var det i stora drag..

Gourmékväll i skolan ikväll, jobbade ej. Det var italienskt tema..när jag åkte därifrån lät det som att det var lite kaos med bongarna. Hoppas att det gick bra..
Kom till skolan vid 3, skulle kolla om det vart nån träning. Vilket det inte var så vi fick ringa runt till alla.
Ceith ringer Winkler:
"Hej Hanna det är Ceith!"
"Träningen är inställd pga vattenläckage, det är 40 cm vatten i alla hallar."
"Herregud, vad har hänt?!"
"Vet inte, det var nån som var väldigt pissnödig.."
Winkler fattar skämtet.
Det roliga är att han säger innan att det är roligt att ringa till henne för att hon är så lättroad..Winkler Winkler.
Ja, Titti och jag vek oss nästan av skratt. Vi har så roligt..

Tur att det vart kul när vi kom hem från Norpan. Hll på att missa tåget för att jag var tvungen att hämta fisk.
Åkte spårvagn som kostade skjortan, 4 stationer. Blir rött stationen innan vi ska av och får springa som maratonlöpare till tåget. Vi hann så det är lugnt men var bara lite aggresiva..

Det är det som har hänt so far..match söndag mot Falköping. Av..

 Dave , Cilla, Paul och jag. Klockrent eller?

Miche - Praktiklåten: Pärlor åt svin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback