Soft vecka

Denna vecka kommer bli soft..ledig imorrn och på tisdag. Skulle ju inte sitta uppe såhär sent om jag var tvungen att orka upp om ett par timmar.
Sen blir det till att hoppa i kökskläderna och vara i restaurangen en dag sen är det ledighet igen. Inger är tydligen borta så vi tjafsar inte emot. Kanske blir Norrköping med Larsson och Emma.
Fredag, 3 lektioner sedan ölprovning i typ 2 timmar.
Kan ju inte bli en bättre vecka!!

På torsdag kommer det ett lag från Litauen och hälsar på oss, vi ska ha lite träningsläger med dom.
Det kommer bli träning och matcher och matlagning. Laget måste ju har mat också, samma sak gör dom för oss när vi åker till Litauen 27 - 30 december.
Är alla lika bra som Agne så kommer det bli kul...shit vad dom kommer slå ihjäl oss!
Det är lugnt, jag ska stå på rätt plats vid rätt tillfälle.
Om precis 2 veckor är det seriepremiär mot Engelholm, 17.00 i Duveholmshallen.

Fick också reda på igår att alla redovisningar i barteknik har skjutits fram till v.48 eller nåt sånt. Jag som hade gjort klart allt, sen skulle vi inte redovisa.
Måste fixa en praktikplats nu, Andersson. Hoffa flåsar oss i nacken som fan!
Hade ju även inspark denna veckan som förstås HR3 van ganska lätt.
Vann ju överlägset  på klädstrecket, vi visste ju förstås att den skulle vara med så alla 3:or hade dubbelt så mycket kläder som alla andra. Jag hade 3 par byxor lch 2 linnen, killarna hade bikini och bh på sej.
Vi vann lätt även om Mikko och Ceith försökte ta alla våra kläder...don't even try!
Måste säga att jag, Emma och Hanna H är en svårslagen trio i chokladmousseätar grenen! Kanske inte vann i ettan men nu fick vi vår revanch (?)
Även om hälften hamnade utanför...men det var ingen som klagade!

Ska nog knoppa nu, måste plugga lite imorrn också. Får se hur det blir med det!

Michelle - Har ni Sex on the beach? Nope, I wish!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback