Engelska

Sitter här och väntar på att jag ska orka ta tag i den sista delen på engelska uppsatsen. Energin kommer aldrig för jag har ont i huvet och är törstig och vill egentligen bara gå och lägga mej. Men sovmorron imorrn så kan vara uppe lite längre idag, måste göra klart det här idag!
Imorrn måste vi även göra massa projekt arbete, beställa varor och lite allt möjligt....

Studiebesöket dag var sådär. Det var svinkallt överallt! Höll på att frysa ihjäl. Kom hem skapligt iaf så hann träna 30 minuter hemma i Vingåker. Får träna med dom nästa vecka istället, om allt klaffar.

Nej, nu måste jag börja så jag får sova nån gång iår!
Bara att börja sen kommer det nog rinna på av sej själv. Måste verkligen göra det så vi kan vara hemma på fredag. Har bara en lektion och det är engelska 8.25 på morgonen. Har ingen stor lust att gå upp bara för det. För att sen få tillbaka lite senare för att jobba på gourmetkvällen som ingen har beställt bord till. Helt onödigt, men men.
Det löser sej...now it's time for english!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback