Katrineholmsveckan

Nu är det alltså Katrineholmsveckan, den årliga KK-Joggen är avklarad. Var nere och tittade en sväng i tisdags efter att jag hade vart på gymmet.
Känner mej duktig som har vart på gymmet och kört stenhårt nu på senaste tiden. En lite klapp på axeln till mej..

Nästa vecka är sista veckan på Ica..känns faktiskt ganska skönt. Ledig..ojoj. Som jag vill vara ledig!! Så mycket!
Men visst känns det trist och inte få in några pengar förns jag hittar ett annat jobb..menmen. Har ju pengar till september iaf..bättre än inget.

Nej, nu ska jag svida om till träningskläder och bege mej till gymmet ännu en gång..
Sen kanske jag svänger förbi stan och kollar lite på GP-loppet..kanskr är intressant, vem vet?

Michelle

Kommentarer
Postat av: sara

Calle och jag har tagit en paus :( Vet inte vad som kommer att hända..

Postat av: Sara

Miche, har du hittat några Disney-serier? Kan du i helgen? :)

2008-08-13 @ 19:55:30
URL: http://sarasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback