Prison Break

Gissa vad det gör ute just nu?
Regnar!!
Vad ovanligt, hur länge och mycket har det inte regnat dom senaste veckorna? Det är det ända det gör..hela dagarna.
Förstår mej inte på det här vädret..först regnar det och i andra stunden är det skinande sol och varmt!
Håller med Rob Hill att jag också måste flytta till ett varmare land med stabilare väder..

Just nu tittar jag på Prison Break, säsong 1 eftersom det ändå regnar ute och det är söndag ocj jag börjar jobba kl 07.00 imorrnbitti. Av!
Ska nog försöka hänga med i serien nu.. :S

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag gillar inte den serien..

så långtråkig ;)

Postat av: sara

Ja, jag hade ju tänkt det. Men jag jobbar ju varje dag och Emma jobbar på helgen så jag har inte hittat nån bra dag och tid. Dom kommer förmodligen hem på söndag. Men dom kanske åker iväg igen, mycket troligt. Kanske kan göra nåt ikväll annars?

2008-08-01 @ 14:48:49
URL: http://sarasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback