Regn

Det regnar igen..när jag gick hem från bussen nyss öppnade sej himlen ännu en gång. Spöregn!
Varför regnar det alltid när jag är ute?
Måste cykla ner på stan och köpa refill kort om det kunde sluta nån gång..
Ska försöka pallra mej ner till Värmbol and make an apperiance på fotbollsplan igen.. :S Får se hur det slutar!

Sara, grattis till dej och din karl men har du första säsongen av Prison Break på DVD?
Kom in på msn så jag kan få ett svar.. :D Skulle vilja låna dom i så fall..om det går bra för damen.

Stan var det ja!

Kommentarer
Postat av: sara

OM jag har första säsongen av prison break? klart jag har. :) nu blir det film med karln..

Postat av: Sara

Vilken karl? Emil? :O

2008-07-18 @ 22:18:42
URL: http://sarasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback