Det är över igen..

Ok, nu efter studenten så kan man kanske ta tag i det här med blogg igen.
Det är inte bara därför, har även haft en Emma boendes här och att jag inte haft nåt internet i lägenheten av nån anledning. Men nu verkar det ju funka igen så nu ska jag inte röra datorn igen..

Studenten är då över och jag kommer sakna våran klass otroligt mycket!!
Hela studentveckan var helt underbar..det var jobbigt men det var det värt. Inte mycket sömn och mycket fest..det är så det ska vara.
Så nu är alltså skolan över för min del. Totalt.
Jobbade min allra första dag i mitt arbetsliv idag. Tänk att jag ska göra det här i iaf 50 år till, jag är redan trött på det här.
Imorrn börjar jag kl 08.00 - 15.00. Hoppas jag får vara lite ledig nästa vecka..skulle vara trevligt. Sova ikapp lite..sov dock till 3 igår.. :P

Snart kommer det upp bilder från studentveckan men måste bara få tillbaka kameran som jag glömde i Fridas väska..av!

För jag har tagit studenten, fy faan vad jag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback