Trött

Så hemskt trött idag. Ännu en dag på jobbet..segt var det. Inte så värst mycket att göra..
Italien - Frankrike på tv..ganska tråkig match faktiskt.
Ska gå och lägga mej nu efter matchen, typ 10 minuter kvar.
Tränade idag för första gången på typ 2 veckor. Springa i spåret och en massa hopp, känns sådär i bena just nu.
Tror jag svettades ut alkohol...haha. Jätteav! Kommer inte kunna gå imorrn, men så säger jag varje gång och då har jag knappt nån träningsverk. Men imorrn borde jag ha det annars är det nästan nåt fel..

Midsommar på fredag, känns sådär. Jobbigt, är inte spec festsugen mer.. Funtar på att skita i den och bara vara hemma och sova hela helgen. Hoppas också på att slippa jobba nästa vecka så att jag iaf får en vecka ledigt i sommar. Annars jobbar jag faktiskt hela sommaren..av. Men pengar är pengar..

Nu är det snart slut och nu ska jag borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: emma

michelinissssss du kan inte sitta hemma på midsommar de går bara inte!! :D har du fåttt ut dig alla studentvibbar ännu? I will go it agian fuck :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback