Mycket bra!

Familjemiddagen bestog idag av köttfärssås och spagetti lagad av " pappa".
Mycket gott, men det var ganska mycket över som det oftast blir.. :P

Imorrn kl 11 ska jag och Ida visa runt Natalia från Lettland som är här och provspelar våran söta lilla stad Katrineholm.
Det lär väl gå på 10 min..haha.
Efter det ska vi nog gå och äta på skolan..alltid trevligt och gå tillbaka och träffa alla lärare.. :D

På söndag är det seriestart mot Engelholm i Engelholm, långresa från start!

Och NEJ, Larsson. Harrys öppnar inte imorrn! :D
Vi tar vårt tvåmannaparty nästa vecka! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Miche, vi kan inte ha vårat tvåmannaparty i helgen! För Emma och Åsa har fest då! Men vi kanske kan festa både fredag och lördag?! Eller vad säger du? :D FÖr jag vill till Harrys!

Postat av: Sara

Ja gör det darling, jag kan kolla om det finns något ledigt på Kronfågel så får vi jobba tillsammans <3

Haha jadu..vad ska man tro :p

2008-10-21 @ 17:52:48
URL: http://sarasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback