Akuten

Kom hem från en liten snabbvisit på akuten för en timme sen.
Vred knät ur led på träningen men den hoppa tillbaka lika fort igen. Men det gör ju ont så nu hoppa jag på kryckor ett litet tag.
Det roliga var att när jag och Larsson var och handlade förut så hörde vi på radion att det har hänt en massa tråkiga olyckor den 11 spetember. Jag sa nåt i stil med att man ska ta det lugnt den 11 september för det verkar hända en del saker. Pang! Jag sitter inne på akuten och väntar på röntgenbilder...skumt!
Inte nog med att jag slog hakan i golvet i måndags så jag är fortfarande öm och svullen och har ett litet blåmärke, måste vrida knät igen. Plus att vi spelar i helgen..mycket bra vecka det här!

Jaja, det är sånt som händer. Imorrn ska jag, Larsson och Emma äta i resedan, det ska bli kul iaf! Ljuspunkten den här veckan.. :D

Nu är det 2½ men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback