Ny vana

Min nya vana såhär mitt i natten är att först slå på tv för att titta på Sex and the city. Sen följer programmen liksom varandra. 2 ½ men följt av Spin City och slutligen Cheers. Sen är det dags att hoppa i säng alltså vid den här tidpunkten på dygnet. Alldeles för sent egentligen men är man hemma så kan man vara uppe ett tag.
Det är nu jag njuter som mest av att inte jobba och inte gå i skolan..

Måste även börja packa alla kläder och andra småsaker man måste ha när man bor alldeles själv.
Eller själv och själv, det beror på hur man ser på det.
Jag delar övervåningen med Johanna och en trappa ner bor Ida, Ceith och Agne. Så sådär ensam blir jag nog aldrig..
We are family, you know! :D
Det är alltså alltid fest in tha volleyball house varje helg!

Aja, ska bli skönt att flytta in till stan igen..ska köpa tv på onsdag. Trevligt!
Min första riktiga flytta hemifrångrej.. :D

Kommentarer
Postat av: sara

Vad bra! Nästa torsdag eller fredag kan jag, helst fredag tror jag.

Postat av: sara

Då kan vi passa på med våran lunch på skolan också, vi kan ju kolla vad dom har för mat i resedan :)

2008-09-04 @ 10:51:36
URL: http://sarasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback