Söndag

Idag är det söndag och jag sitter och titta på Bridget Jones..inte allt för roligt.
Igår och idag så har vi haft träningsturnering i hallen mot Elverket, Sollentuna och Norsjö. Vi vann mot Norsjö och Elverket..men om ni har läst tidigare inlägg så vart det inget spel för min del. Knät fortfarande inte alls bra..men det verkar vara på bättringsvägen..
Jag fock stå och döma en massa matcher istället..ganska jobbigt när man bara kan stå på ett ben..inget jag rekommenderar.

Jag har tråkigt, alla mina "systrar" sover..dom ska jobba och gå till skolan imorrn så jag får klara mej så bra som möjligt helt ensam..det går nog bra det!
By the way så åkte hela familjebilen ner till hallen idag, det var ett tag sen. Vi hade även kusin Bea med oss.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback