Avundsjuk.

Jag är avdunsjuk på folk som firar jul i Filippinerna respektive LA!
Varför kan inte jag få göra det?
Jo, det ska jag berätta för er..jag har inga pengar. Utan jag går runt och väntar på
att vi ska öppna det där cafét med sushi och en lounge.
När? Var? Hur? Ingen aning..men det blir nog snart..

Fortsatt tråkiga träningar..tror alla har jullov redan.
Inte så konstigt när alla har ont och kan knappt röra sej utan att det knakar
i nån led eller gör ont.

Imorrn blir det träning igen men kortare, SKÖNT!
Sen blir det fotboll med Ida som tydligen efterlyste kvinligt sällskap på läktaren.
Och den vänliga vän som jag är (och kvinna) så ställer jag upp..

Det är ALLDELES för KALLT ute OCH för MYCKET SNÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback