Bättre än Plantin.

Ja, det är vad jag har varit den här veckan.
Jag har inte uppdaterat bloggen såhär ofta sen jag gick i skolan och Ida har aldrig uppdaterat så sällan sen hon började blogga. Omvända roller..men vi skyller på:

Hej, jag heter Ida och åker buss.
Hej, jag heter Miche och har inget liv.

Då kommer Plantin skylla på att hon haft svin och vart sjuk men se du, det går inte.
Nu får du shape it up!

Ok, har lite lätt panik. Toppmatch på söndag och Johanna har slagit upp nåt blodkärl eller nåt i handen.
Hon säger själv att hon inte ska träna imorrn..tänk om det är så illa att jag måste hoppa in.
Har inte det självförtroendet eller det matchtempot i kroppen. Men blir det så så får jag gå in och göra mitt bästa och visa att jag kan och tycker om denna jävla sporten!

Kommentarer
Postat av: blondinida

fan va har hänt? du bloggar ju nästan BÄTTRE än mig också? ... men bara nästan ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback