Dan före.

Ja, såhär dan före nyårsafton händer det inte mycket.
Ska gå bort till Idas salong och hämta en klänning som jag kanske ska ha imorrn
eftersom jag tydligen ingår i värdparet.
Lite senare ska vi åka och handla morgondagens förnödenheter..
Till sist ikväll så är det träning igen..sen är vi lediga i två dar sen drar det igång
på riktigt igen. GP GP GP! :)

Nu har det dessutom blivit riktigt kallt ute...gillas ej!
Just det, Agne och Ceith gifter sej imorrn också! :)
Har dock inte bestämt mej om jag ska gå på bröllopet eller åka skridskor och åka
pulka med gänget. Vill göra båda men det kan bli lite tight..
Just nu lutar det åt bröllopet men vi får se om jag hittar en outfit..

Ne, nu måste jag sätta sprätt om jag ska orka hämta klänningen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback