Husfru.

Innan jag återgår till mina husliga sysslor här hemma så vill jag tillägna detta inlägg
till en speciell läsare. (Kanske min ända?)

Nu när jag fått upp ångan på det här med att blogga igen så ska jag göra mitt bästa i att uppdatera och inte tappa fokus igen. Hoppas det håller i sej ett tag. Hörde från nån att jag tom nästan är roligare än självaste Ida Plantin..!
Jag hoppas att denna läsare inlägget är tillägnat till kommer fortsätta läsa och tycka det är roligare än PlantinSvinisens blogg..
Så..

Till min läsare, det här är till dej!

Åsa Plantin! :)

P.S Gav fribiljetterna till Svinisen så hon har dom! :) D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla Miche för biljetterna o ännu en gång, du var grym på plan igår :)



Kram från ett av dina största fans, Mamma Åsa

2009-12-14 @ 09:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback