Ledig.

Så..nu är jag tillbaka.
Vi har ju nu haft julledigt en vecka vilket var välbehövligt och eftersom vi var lediga
så varför inte ta ledigt från alltihopa?
Så under ledigheten har vi åkt skrdiskor, firat jul, juldan..
det är inte mycket men det är skönt att slippa åka ner till hallen och som hör till..

Imorrn börjar vi träna igen och tränar till onsdag sen blir det nyårsfirande hos Ida.
Möjligtvis hem till Maria imorrn innan träningen och fixa lite med GP och på onsdag
tänkte jag och Irina handla lite inför nyår. Vi är ju lite av värdparet, Irina och Svetlana.
Hörde nåt om skridskor på nyår också med grabbarna den här gången...så nu ligger vi
väldigt mycket i lä, har bara tränat en gång också..så vi får se hur det går.

Imorrn ska jag tvätta, har diskat och städat här hemma idag. Så mina dagar
som husfru är över för några dagar iaf..

Nu vart det ett lång och seriöst inlägg men jag är tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback