Hört på tåget..

Jag och Johanna är påväg till Norrköping kl 08.00 på en fredagmorgon då jag hör det här.
Två yngre tjejer som jag tror går i skolan där.

Tjej 1 : "Jag brände mej på tungan när jag åt frukost imorse.."
Tjej 2 : "Jaha, vad åt du då?"
Tjej 1 : "Mackor och oboy."
Tjej 2 : "Varm oboy?"

Jag kunde inte hålla mej, lät så roligt. Undrar om hon nånsin har bränt sej på kall oboy?
Ville berätta för Johanna också men kunde inte, dom satt för nära. Men så fort vi gick av tåget och kollade att kusten var klar så berätta jag och hon skratta lika mycket!! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, det var kul! Det kan du lägga upp på tjuvlyssnat.se ju :p

Postat av: Sara

Vad bra! Då kan vi planera lite också :)

2009-02-02 @ 22:36:51
URL: http://sarasabina.blogg.se/
Postat av: Miche

Men skyst bra!



hahaah :*

2009-02-10 @ 15:45:05
Postat av: Johanna

uppss...

jag sckrev med ditt namn!



Det va skyst dålig!:*

2009-02-10 @ 15:46:33
Postat av: sara

haha, jag höll på att skratta ihjäl mig nyss. Satt och tittade på Wild Child, helt plötsligt hör jag det kära gamla uttrycket "let´s open a big can of woopass" (mycket möjligt felstavat) så jävla roligt. :)

2009-02-17 @ 11:31:22
URL: http://sarakja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback