Helt jävla fantastiskt.

Ja, vann vi eller förlora vi?
Det är frågan..

Alla var så glada men det försvann lika fort och alla såg ut som förlorare med ledsna miner.
För några timmar sedan var jag arg, chockad och förstog ingenting. Men nu...jag vet inte vad jag ska säga.
Nu är jag mållös, chockad och vill bara skratta åt det. Det är så sjukt!

Men nu var den helgen över och om 2 dar drar vi till Ullared. Längre än så kommer vi inte utan att missa dom här jävla träningarna...(!)
Men det ska bli skönt att komma iväg nånstans med tjejerna..behöver inte vara i Katrineholm mer, det finns inget.

Ta  mej härifrån nu!

Kommentarer
Postat av: idaaaa

men vadå? alltså.. kommentaren till mig också? förlora ni? eller menar du bara att ni spela uselt som tappade 2 set? för ni vann ju tillslut? eller ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback