I'll be there for you

Ja, det kom vi fram till ikväll!

Det har vart en lång kväll, men en väldigt bra kväll!
Vääääldigt mycket snack, men sånt gillar jag. Ventilera.
Det är så skönt efteråt, det finns typ inget kvar i en. Innan så har man så många tankar och vill göra olika
saker. Efter att man ventilerat så blir det liksom tomt. Man känner sej lättad.


I'll be there for you
When the rain starts to pour
I'll be there for you
Like I've been there before
I'll be there for you
'Cuz you're there for me too...




Jag har redan mitt Vännergäng! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: ida

PUUUSSS!

Postat av: idaaaa

springer och hoppar och landar på fötterna gör jag nog, men roterar och skruvar.. de vet i fan, och sen sisodär 3-4 meter upp i luften vetifaaan asså ;) men visst, vi kan köra de på volleybollen ^^

2009-11-05 @ 22:47:28
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback