11 September

Så var det 11 september igen.

Idag är det precis 1 år sen jag vred knät ur led för andra gången i mitt liv. Så för mej är inte nr 13 olycksnumret utan 11 och speciellt september. Alla vet ju vad som har hänt mer den 11 september..
För ett år sedan hoppade knät ur led alltså på en träning och precis som förra året så har vi träning även idag!
Förhoppningsvis med hjälp av Iivos tejpning så håller sej knäskålen på plats på dagens träning. (Håller tummarna)
Att det hoppar igen är det sista jag behöver..vem vet vad som händer då!
Ok, ska inte tänka på det när jag väl tränar..ska iaf försöka. Kan bli svårt då jag inte tränar med mitt trygga knäskydd..

Menmen, det kommer nog gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback