Dagar..

Det var en riktig ohärlig dag igår men desto bättre idag.

Idag har jag vart hemma och ätit god mat hos mamma och pappa.
Lämnat kläder på Team Sportia.
Hjälpte Anna på div 2 träningen, åkte hem till Anna en stund.
Hade slappträning, friidrottsuppvärming fick vi lära oss.
Bågskytte fick vi prova på på träningstid.
Fick nya matchkläder och tog kort till volleybolltidningen på träningen.

Ja, ganska ok dag om man jämnför med igår.
Nu sitter jag i sängen och tittar på Roast på Berns, roast personen är Robert Gustafsson. Roligt!
Ska snart göra mej en räkmacka med ägg och grejer och dricka upp resten av min cola till.
Det kan inte bli bättre!

Helgen har vart sådär..men men. Det kan vi lämna där!
Lördagskvällen var desto bättre! I like!

Tror jag gjorde Annas dag idag, eller kanske hela veckan.. :D Eller vad säger du, Härnström??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback