Rubrik??

Ja, vad ska jag säga..?
Vet inte riktigt vad problemet är menmen..det blir väl bättre med tiden..hoppas jag.

Jobbade igår och idag..tunga vi var idag då!
Alltid, kanske 85 ätandes. Vi panga ut det som vanligt..
Imorrn börjar vi med ny meny och jag ska preppa den! Yey! NOT!
Men blir några timmar och det är jag glad för..

Matchen slutade 0-0 tror jag..har inte hört nåt annat iaf. Tur att vi jobbade då för det verkar som att det var en tråkig match.
Träffade Sara som jag inte träffat på år och dar.
Träffade även Ida Plantin *********, men henne träffa jag i söndags men det är alltid trevligt! :)
Hon ska locka och göra mej fin i håret på lördag :)

Ok, börjar jobba kl 1 imorrn, hämta bikini ska jag göra också.

Jag och Johanna har adopterat en fluga vid namn Maria. Både jag och Johanna har i 2 olika dagar haft fönstrena öppna för att Maria ska flyga ut men hon vägrar. Därför tog vi beslutet att adoptera henne.
Hon är just nu hos mej och kryper runt på mina ben så det kittlas..försökte få Johanna att ropa in henne till hennes rum men hon sakna väl mej eftersom jag jobbade hela dan..

SPE!

Kommentarer
Postat av: Aaaaaa

Haha man har ju inget liv om man adopterar en fluga! Haha! Ska hon med på lördag också då eller? ;)

2009-09-17 @ 08:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback