LA Crush.

Jag vet inte varför men jag vill helt plötsligt åka till Los Angeles
mer än jag brukar vilja. (Eller hur man ska beskriva)
Har alltid velat åka dit men nu känns det starkare.
Nästan som att en resa är nära.
Vilket det aboslut inte är, inte på långa vägar.
Tyvärr.

Jag har nog också fått en crush på Matthew Perry.
Eller Chandler Bing.
Vet inte varför heller.
Läste nyss att han har setts springa runt i Hollywood med en
massa andra känidstjejer. (2002 iof!)
I en tidingsartikel så hade dom ställt frågan:
"So what does he have that other guy's don't?"
"He's just plain cute!"
Har aldrig haft en riktig favorit bland Vännerna.
Men nu har jag hittat den rätta.
Chandler. Eller Matthew Perry.
He is my man!

  My man.

  My home.
                                                      

Kommentarer
Postat av: ida

Vadåå din? Jag bestämde ju de fööörst? Buhu,,.. min ju... </3 buhuuuU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback