Lines.

När märks det att man kollat alldeles för mycket på Vänner?

När man hör eller ser nån liknande situation som är med i ett avsnitt.
Ibalnd räcker det med ett ord.

Exempel:

Idas
rubrik innehåller ordet: maker.
Kommer då direkt att tänka på Ross's Thanksgiving Sandwich with a moistmaker!

Vi har på jobbet beställt en cheescake som är från USA.
Repliken och asvnittet då Chandler snor en cheescake from downstairs
ploppar då upp lika fort som Usain Bolt springer!
Repliken lyder:

Chandler: Where do you wanna eat?
Rachel: Mama's little bakery in Chicago, Illinois!

Har sååååå många andra exempel men skulle aldrig orkar skriva alla..
Så många repliker som dom säger i Vänner..herregud, jag tror jag använder
alla i min helt vanliga vardag.
Jag skulle kunna spela alla 6 Vänner själv nästan..

Ross:    "Wait! What's that?"
Rachel: "What??"
Ross:    "A bird flew in...no no, wait. An eagle flew in!
              Landed on the stove and caught fire!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback