Påslösa.

Vi är påslösa på Bievägen.
Ja, det är den bistra verkligheten.

Så jag bad Johanna sortera våra "finare" påsar som vi hade i garderoben
som hon tyckte var värda att spara.

TOPP 3:

1.
Orange Nike-påse
2. Rosa Indiska-påse
3. Påse från Brasilien (Som har funnits i hennes ägor i drygt 3 år!)

Twilfit-påsen som tydligen är So chic!
Clas-Ohlson påsen var svår att bedömma.
Den hade rätt storlek och hade bra kvalité men jag fick henne att inse att 
det bara är en Clas-Ohlson påse, inget att spara på.
Life påsen kommer på en klar sista plats. 
Då den var både ihop knuten och trasig på samma gång. 
 
Det finns 2 saker som visar att en påse är bra.

Kvalité!
Storlek!

Så om ni undrar nåt om påsar så är Johanna the girl to talk to!
Hon kan allt, storlek, kvalité, märken..allt ni behöver veta!

Å tack vare det här inlägget..The world will know!

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha, jag har en kompis! jag måste genast berätta för mamma att jag inte är ensam om att spara på alla påsar i hela världen.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback