23.45.

Insåg för ungefär 7 minuter sen att klockan bara var 23.45.
Hence the headline.
Tyckte det var konstigt att klockan var så lite.
Men vi tackar och bockar.

Imorrn är det match mot Lindersberg i Lindesberg.
Kvart över tre avgår bussen från Schell.
Sallad ska göras imorrn så både jag och fru Wallén slipper spela hungriga.
Det vore ju inte helt optimalt kanske, Maria blir på så dåligt humör också
När det ändå ska bli snökaos här i krokarna imorrn så kommer hon säkert
vara på dåligt humör från början.
Hon kommer säkert ha kört fast på nån åker nånstans mitt ute i ingenstans.
Nej nej, ta i trä!

Ok, har totalt tappat vad som händer i CSI så ska kolla så
att allt står bra till i New York resten av natten.
Eftersom jag ska hälsa på Vännerna i New York ska jag också
prova min första Root Beet in my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback