Byte av sport.

Jag och Johanna ska byta sport. Vi ska börja spela bandy!
Måste säga att jag är ganska grym på skridskor för att inte ha
åkt många gånger i mitt liv.
Vissa har ju växt upp på griller men jag går hellre runt på strand barfota
i värmen än hoppar runt i minusgrader!

Nog om detta..
Har sån grym tränignsverk efter den där jälva 40 minuters löpingen på
träningen i måndags! Plus hopp-fys idag..benen mår inte bra av det kan jag tala om.
Och Daiva som sa att vi har sån tuff vecka framför oss med match på lördag,
onsdag och lördag igen..så gör vi all denna fys.

Nu är det snart programmen från Hawaii som vi tittade på en gång.
Har ingen aning om vad det var för nåt men det var spännande!
Det är typ som The Hills/The City fast på Hawaii.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback