Criminal Minds.

Shit, jag och Johanna har precis tittat klart på Criminal Minds
bästa svsnitt tror jag. På olika håll..jag hos mamma och pappa och
Johanna hemma hos oss.
Det var det bästa och äckligaste avsnittet jag sett..
Så nu ska jag nog sätta på Alvin and The Chipmunks en liten
stund för att få andra mindre läskiga tankar innan John Blund hälsar på.

Förrut när båda tv-apparaterna var upptagna i hushållet så gick jag upp
till mitt gamla rum, alla grejer finns kvar här fortfarande.
Så gick jag igenom en massa gamla volleybollgrejer och en del skolgrejer..
Hittade en plastficka som det tydligen fanns papper värda att spara.
En av dom var nåt papper från 1:an på gymnasiet där vi skulle skriva om
betydelsefulla personer, kommer inte ihåg varför men där låg det iaf..
Jag tänker inte skriva vem/vilka jag skrev om men när jag läste det kändes
det som en film..man sitter där och läser och minnena och tankarna kommer tillbaka.
Man ser det framför sej samtidigt som det sätts igång nån fin, romantisk ballad.
Kanske kan jag få lite inspiration av den lilla "uppsatsen", vi får väl hoppas på det.
Annars har det inte dykt upp nån, Ida..
Kanske läser det igen imorrn..skrev nästan exakt samma på nåt nationellt prov
i engleska i 8:an eller 9:an..det ska då tilläggas att jag fick MVG på den då!

You have to trust your instincts.
Trust that and things will work out for the best in the end.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback