Friends.

Ja, nu var 2010 års GP över och vi fick med oss en silverplakett hem.
Jag fick även med mej benhinneinflammation, fan vad mycket värre det är nu.
Menmen..fick ju blommor också :P

Imorrn är det min dag igen..21 år gammal blir jag då!
Känns lite konstigt måste jag säga..
Ida ska födelsedagsklippa mej sen ska vi gå på fotboll med Börjesson..
Det blir nog en bra födelsedag!

Ska nog borsta tänderna nu och titta på Vänner i sängen istället.
Börjar bli lite småtrött också så kanske somnar till det.

Idas lilla dikt till mej:

"Imorgon fyller min vän 21, det tycker jag är ganska fett, därför ska hon sig en klippning få,
Och jag henne bjuda när vi på fotboll gå,
Ack jag är en snäll vän så sig, när hennes penningpung skriker NEJ!"

Kommentarer
Postat av: ida

ja fan ja är rätt bra ;) haha men du e lika bäst! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback