GP-final.

Idag var första dan av GP:et 2010.
Semifinal mot Örebro, jag fick starta..spelade dock inte hela matchen men vi vann!!!
Så imorrn kl 15.00 spelar vi final mot Engelholm.. :)

Men först så har vi bokstavligt talat morgonträning, kl 08.00!
Känn på den ni!
Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra..om jag ska åka hem emellan eller om
jag ska stanna kvar..får se vad som händer.

Får se när jag somnar idag..har väldigt ont i bena just nu.
Knän, benhinnor och om det nu är hälsenorna så är det allt!
Allting sitter ju på typ samma ställe så det bultar på rätt bra från knäna och neråt..

Nu ska jag titta klart på Vänner sen borsta tänderna..kanske titta på nåt avsnitt
från boxen också, sen försöka sova så gott det går. (Om benen tillåter)

Dagens asgarv:
"Spelar du också pingis?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback