What to do.

Har nu legat och försökt sova i kanske 1½ timme..men kan ej.
Så fort jag ska försöka sova så ploppar det upp en massa
olika tankar och skit som snurrar runt som en virvelvind inne i huvudet.
T.ex..

* Speciella personer
* Volleyboll (Väldigt många av den varan)
* Resor, Filippinerna eller USA först?
* Mer volleyboll
* Tillbaka till personen i fråga
* Tankar som blir till drömmar om personen/personerna

Sådär far det runt till klockan är alldeles för mycket och jag blir för trött för att
orka tänka mer.
Även fast jag är trött och skulle kunna somna vilken minut som helst så tar allting över.
Rätt var det är så är jag rätt pigg..vad ska man göra då?

Nu ska jag slötitta på The Holiday som jag alltid sätter på när jag inte kan somna..
Den är som ett sömnpiller, orkar se till ungefär den delen där Jude Law kommer in
som den fulla brodern sen slocknar jag.
Vet inte vad det beror på dock men jag klagar inte..jag somnar ju tillslut.

"When the whole world fits inside of your arms.
 Do we really have to pay attention to the alarm?"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback